Szkolenie recepcjonistka

Serce salonu to miejsce, gdzie Klient czuje się odpowiednio zaopiekowany i doceniony oraz otrzymuje odpowiedzi na wszystkie nurtujące go pytania. Pierwszy (i zdecydowanie najważniejszy) kontakt zawsze ma miejsce na recepcji – dlatego tak wiele zależy właśnie od pracy i zaangażowania zespołu recepcyjnego. Mowa tu nie tylko o samym sposobie zapisu na wizytę, ale również ogólnej ocenie swojego pobytu w Twoim salonie urody/klinice. Kwestia recepcji w salonie beauty jest często bagatelizowana, jednak udowodnię Ci, że jest czymś o wiele więcej niż miejscem odbierania maili i telefonów.

Szkolenie „Recepcja – sercem salonu” jest przeznaczone dla wszystkich właścicieli biznesów kosmetycznych, którzy pragną podnieść poziom obsługi Klienta/Pacjenta i sprawić, żeby recepcjonistka w salonie urody stała się jego wizytówką i najlepszą reklamą. Nie mówię tu jedynie o rozwijaniu umiejętności miękkich personelu (np. radzenia sobie ze stresem czy dobrej organizacji stanowiska pracy), ale również o dokładnym i rzetelnym przedstawieniu rangi właściwie funkcjonującej recepcji jako centrum organizacji pracy całej placówki, tak aby stanowiła ona motywację do dalszego doskonalenia swoich umiejętności oraz podejmowania dodatkowych działań w celu rozwoju gabinetu.

Podstawowym aspektem szkolenia, jest poszerzenie wiedzy na temat prawidłowej pracy recepcji i jej wpływu na produktywność i stan emocjonalny całego zespołu. Recepcjonistka w klinice medycyny estetycznej, to ktoś znacznie więcej niż sekretarka. Przede wszystkim, jest to osoba zorientowana w każdym aspekcie działalności kliniki i to właśnie Jej kompetencja zostaje wystawiana do testu podczas każdorazowej rozmowy z Pacjentem, przekładając się na ogólną ocenę placówki jako całości. Liczy się pierwsze wrażenie, dlatego możliwości rozwoju i motywacja osób pracujących na recepcji jest istotnym warunkiem rozwoju Twojego biznesu kosmetycznego. Recepcjonistka musi być traktowana jak równoprawny członek zespołu, ponieważ wiedza na temat oferty salonu, specyfikacji zabiegów oraz związanych z nimi przeciwwskazań spotka Klienta/Pacjenta właśnie przez tę osobę. Nie muszę chyba wyjaśniać, jak ważne w pozyskiwaniu nowych (oraz zatrzymywaniu obecnych) Klientów jest zaspokojenie ciekawości potencjalnych Gości wyczerpującą odpowiedzią z zakresu interesującej ich dziedziny. Nie tylko sprawia to, że Osoba po drugiej stronie słuchawki lub stanowiska recepcyjnego czuje się w pełni zaopiekowana, a co za tym idzie postrzega Twój biznes bardziej pozytywnie, ale również diametralnie zwiększają się szansę na skorzystanie z usług, oferowanych przez salon/klinikę. Motywacja to kolejny aspekt niezbędny do rozwoju salonu beauty. Recepcjonistka w salonie kosmetycznym, to osoba, która powinna zarażać Klientów pozytywną energią i nastrajać Ich na wszelakie przyjemności Twój biznes beauty ma w zanadrzu. Jednak warto pamiętać, że chęć do głębokiego zaangażowania się w promocję i poprawę wizerunku salonu nie spada z nieba. Wypracowanie realnego drużynowego podejścia w Zespole, może okazać się wymagające (kontakty międzyludzkie bywają skomplikowane) jednak przełoży się na skuteczne nawiązywanie relacji z nowymi i stałymi Klientami na wyjątkowym, wyższym poziomie.

Decydując się na to szkolenie, uzyskasz niezbędne narzędzia do wieloaspektowej, kompleksowej pracy nad jakością świadczonych usług, rozpoczynając i skupiając się na jej pierwszym szczeblu – recepcji. Szkolenie recepcjonistka jest więc okazją na znalezienie odpowiedzi na nurtujące pytania:

  • Jak stworzyć atmosferę, która przyciąga?
  • Jak recepcja może prowadzić dodatkową sprzedaż?
  • Jak łagodzić konflikty – w Zespole i z niezawodnymi Klientami
  • Jak odpowiednio prezentować ofertę gabinetu?

Podczas spotkania poruszymy te, oraz wiele innych zagadnień po to, aby recepcja Twojego salonu stała się sercem i mózgiem czuwającymi nad całością procesów w Twoim biznesie beauty.

Szkolenie realizowane jest w wariancie ONLINE lub w Twoim gabinecie. Cena uzależniona jest od wariantu.

Czas trwania: 8h

Ilość osób: bez limitu